Het cijfer dat klanten ons geven vinden wij belangrijk en nog belangrijker vinden wij de reden waarom. Wat maakt de klant tevreden? En welke complimenten, suggesties of opmerkingen heeft hij voor ons?
Bij MassageProfs staat klanttevredenheid centraal. Wij vinden het belangrijk dat onze klant tevreden is over alle facetten van onze dienstverlening. Daarom kiezen wij ervoor om dit continu te onderzoeken met behulp van ons klanttevredenheidsonderzoek.
Kort na een ervaring met onze stoelmassage dienstverlening vragen wij de klant om feedback. Natuurlijk nodigen wij hun uit om positieve ervaringen met ons te delen, maar ook horen wij graag wat er volgens hen voor verbetering vatbaar is. Wij streven er voortdurend naar om onze dienstverlening te verbeteren en nog meer op de wensen van onze klanten af te stemmen. De terugkoppeling van de klant speelt hierbij een grote rol. Op deze manier krijgen wij nog meer inzicht in onze verbeterpunten. Wanneer deze verbeteracties zijn doorgevoerd zoeken wij verder naar nieuwe mogelijkheden om onze dienstverlening te optimaliseren.
Met trots presenteren wij de resultaten uit ons klanttevredenheidonderzoek. Onze klanten beoordelen onze dienstverlening met een gemiddeld rapportcijfer van 8,5.